nuujvlar.blogg.se

Morgon

Kategori: Allmänt

Godmorgon :)
 
Dags att ta sig upp nu och komma iväg och plugga! Nu är det bara 3 pluggdagar kvar till tentan så det spelar ingen roll om jag känner för det eller inte, det är bara att sätta igång!
 
Tar med mig träningskläder idag med iallafall så kan man dra till gymmet och springa efteråt - det går så bra nu så det känns skitkul! Körde 6,5 km igår, mitt mål just nu är att kunna springa 10km på 60 min utomhus, just nu springer jag på 8,7 km i timmen så behöver öka farten lite men först vill jag komma upp i tid och orka springa längre, ska sattsa på 50 minuter idag :D
 
Jag känner verkligen hur den värsta pluffsigheten försvinner nästan genast när jag börjar träna, det är såklart mycket kvar men jag har en good feeling. Jag mår inte bra av alla extra kilon och vill se ut som mig själv igen, känner inte att jag trivs i 3 storlekar större . . 
Jag vet fortfarande inte varför jag gick upp så mycket i vikt men jag har fått en något sänkt basalmetabolism så det måste väl ha påverkat endel, sen gick jag naturligtvis upp ännu mer när jag slutade röka. . aja det spelar egentligen ingen roll varför kilona kom dit - nu ska dom bort! :D
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: