nuujvlar.blogg.se

Ett år

Kategori: Allmänt

Klockan 14.00 idag börjar tentan, jag sitter nervös och vet inte riktigt om jag ska akut plugga lite eller om det är bättre att bara ta det chill. 
För exakt ett år sedan satt jag på samma plats i min då nya soffa och var glad, taggad och pirrig!
Då skulle nollningen börja :D
Både jag och Johan hade flyttat upp ifrån Borås och kört alla 110 milen bara veckan innan.
 
Nu är det svårt att förstå att det redan gått ett år, att jag ska börja termin tre på måndag.
Jag och Kristin ska självklart va gammfaddrar & hänga med å hälsa alla nya Grupp Sexare välkomna till läkarprogrammet imorgon :)
 
Ett år i bilder
 
Påväg mot Norrland

 

 
 
 


 
 
 
Och med det börjar jag tagga för eftermiddagens tenta, det sista som händer på mitt första år som läkarstudent! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: