nuujvlar.blogg.se

Kompis, det går bra nu xD

Kategori: Allmänt

Vi fick lägenheten :D Det känns helt galet fantastiskt, jag är så lycklig!
 

Jag förstår inte varför jag börjat gå runt och oroa & stressa upp mig över saker, så fort man slappnar av och tar det lungt så ordnar sig allt :) 
 
Sprang 6km idag med på 41min, sen tänkte jag vara lika duktig som alla andra vältränade gymbesökare runt omkring mig och dra upp tempot och köra till 45 min, men det gick sådär.. Vid ca 42,30 började jag känna hur jag höll på att kräkas så det vara bara att snabbt som attans trycka på stoppknappen! Vill inte bli känd som "hon som spydde på löpbandet" nu när jag tänkt bli en mer flitig besökare .. 
 
Efter att jag andats ut lite (och druckit 1 liter vatten) körde jag faktiskt 60 repp på adduktormaskinen med 30kg, lixom bra för att försäkra mig om att jag inte ska kunna gå imorgon :p
 
Nu sitter jag nyäten och nöjd i soffan och tittar på min snygga sambo som fixar crêpes med fläskfilé till min matlda imorrn! Lyx <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: